Merviş

Merviş
@Mervedemirbas
Ben atlara ve uzaklara hayrandım..
Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler; Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler. Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden, Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden. -Yahya Kemal Beyatlı/Sessiz Gemi youtu.be/uQCxieznwIE
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dâr-ı dünya deli gönlüm gibi virân olsa Ne cihân olsa, ne cân olsa, ne hicrân olsa Kâşki sevdiğimi sevse kamù halk-ı cihan Sözümüz cümle hemân, kıssa-i cânân olsa Bir demir dağı boynuna almak gibidir Her kişi aşık olurdu eğer âsân olsa Şâdmânım gâm-ı yâr ile sevinmez bu kadar Bir gedâ cümle cihan mülküne sultân olsa  Cân atar, karşı çıkar, izzet eder ey Yahyâ Hançer-i dilber ile bir sakınan cân olsa -Taşlıcalı Yahya Bey youtu.be/Qaxqvj2ngic
"Nedir derdin senin, bu mâtemin ne Gönül noldun, ne ağlarsın, gamın ne" youtu.be/omrYmKWBeLo
Her şey sisler arasında yitip gidiyordu. Geçmiş siliniyor, silindiği unutuluyor, yalan gerçek oluyordu.