Vay ahmak insanoğlu vay, asıl gülmeyi unutan insanlardır. Şu dünyada dostu arkadaşı olmayan, bir sıcak elin tadına, bir bakışın güzelliğine artık bundan sonra varamayan varamayacak olan insandır. Umutsuz olan nankör olan insandır. Dünyanın güzelliğini yadsıyan artık salt yaşamanın tadına varamayan insandır, altında yaşadığı göğü, üstünde yaşadığı toprağı, akan suları göremeyen insandır. Görkemli doğa ortasında görmeden dolaşan bakarkör olan insandır... Hayvan olmak bu çağda insan olmaktan daha mutluluktur dedi Selim balıkçı.