İlerde bu keyifsizliğime dönüp baktığımda üzülecek olmama üzülüyordum. Değişmezsem o zaman da keyifsiz olurdum belki ve tüm keyifsizliklerimi sıralardım. Sahi ya nasıl değişecektim?
Hem sana el değdirmeğe elim varmaz,
Hem sensiz aldığım nefes, nefes olmaz;
Bir garip dert bu, kimseye de açılmaz:
Bir zehir zakkum ki, tadına da doyulmaz.