Osman

Osman
@Mervemmmmmm
İlerde bu keyifsizliğime dönüp baktığımda üzülecek olmama üzülüyordum. Değişmezsem o zaman da keyifsiz olurdum belki ve tüm keyifsizliklerimi sıralardım. Sahi ya nasıl değişecektim?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hem sana el değdirmeğe elim varmaz, Hem sensiz aldığım nefes, nefes olmaz; Bir garip dert bu, kimseye de açılmaz: Bir zehir zakkum ki, tadına da doyulmaz.
Sayfa 125 - EPUB'INI ISTEYENE GONDEREBILIRIM!·Kitabı okudu
Şiir
Başkalarını unutmalıyım. Hedef, başkalarına bir şey anlatmayacakmışcasına yaşamak olmalı.
Sayfa 71 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu