Başımıza gelen her olayın içinde bir yaşam dersi gizli, hiçbir şey boş yere yaşanmaz. Nasıl tepki vereceğimizi ise sadece biz seçeriz. En üzücü olay bile içinde şifa, dönüşüm, fırsat, Işık gizler. O potansiyeli ortaya çıkarmaksa bizim elimizde, sezgilerinize güvenin. İsyan ederseniz Işık kapanır, sevgi enerjisinde kalın, bir derdin sizden uzaklaşması için direnç olmamalı, “şükret-al-kabul et-akışa geç.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ey Hayat!
Demek dileğimi bana vermemek için direniyorsun…
Geçmişi serbest bırakarak, arınarak, olumlamaların gücüyle, sezgilerimi doğru kullanarak, en yüce dualarla, bilinçaltımın yardımıyla, neden direndiğini ve hangi yaşam dersimi almam gerektiğini de bularak, o yolla olmuyorsa başka yolla, hiç yolu yoksa kendi yolumu yaratarak yine de dileğimi senden alacağım. Ve onu gerçek yapacağım.
(Ve Öyle De Oldu)