Ben bu kitaba hayranlığımı cümlelerle anlatabileceğimi sanmıyorum.100 yıl öncesinde yazılan bir kitap günümüze ışık tutuyor adeta. Günümüze benzer olaylarla bağdaştırdığım her cümleyi okuduğumda ürperdim ve hayran kaldım. Mutlaka ama mutlaka okunması gereken bir kitap. Ayrıca hiç sıkılmadan ve keyifle okuyacağınızdan eminim.