Ben bu hayatta en çok öğrenmeyi ve öğretmeyi sevdim..
Sonsuza kadar öğrenci olmaya aday bir öğretmen...
Kitap, çay , çiçek ve çocuk kalbi sever.
Küçük bir anı defteri... Kendime notlar . . .
Sürekli çocuklarından şikayet eden arkadaşlarımın okumasını tavsiye ederim. Ya ama daha çocuk bunlar diye tepki verdiğimde içlerinden sen de yaşayınca anlarsın dediklerine eminim :) Şermin duygularıma tercüman olmuş tatlı bir hikayeyle birlikte... Sıcacık , küçüçük bir kitap.