Okuduğum en iyi romanlardan biri. O kadar akıcı ve merak uyandırıcı ki bir sonraki sayfayı ne ara çevirdiğinizi hatırlamıyorsunuz bile.
Kitabı okurken; Tepeleri hissediyor, zalimlikten ürküyor, intikamın yakıcılığına hayret ediyorsunuz. Her bir sayfada Mr. Heathcliff'in zebani yüzü dolaşıyor. Catherine kadar ürkek bir kediye, Nelly kadar sadık bir çalışana dönüşüyorsunuz. Kılıktan kılığa girdiğiniz gerçek bir yaşam öyküsünü romansı bir şekilde yaşlı bir nineden dinliyorsunuz hissi yaratıyor.
Severek okudum...