Sen bir yalnızlıksın artık, ta şuramda bir hançersin
Çıkaramam seni bağrımdan ne kadar istesem
Vur, öldür dilersen, beni bırakma tek
Ne yapsam netleşen ne söylesem
Şiir özellikle de aşk şiirleri konusunda geç tanışmış olduğum bir şair olması benim adıma çok üzücü. Edebiyat dünyasında bence daha üst sıralarda olması gerekiyor. Direkt alıp okuyup bitirmek yerine farklı kitaplar okurken aralarda 5-6 şiir okuyarak bitirmek bence çok daha güzel olur