Şiir özellikle de aşk şiirleri konusunda geç tanışmış olduğum bir şair olması benim adıma çok üzücü. Edebiyat dünyasında bence daha üst sıralarda olması gerekiyor. Direkt alıp okuyup bitirmek yerine farklı kitaplar okurken aralarda 5-6 şiir okuyarak bitirmek bence çok daha güzel olur
Çok düşündüm bilek damarlarımı kesmeyi/Rönesans öncesi devirlerden kalma zehirler içmeyi/ve düşmeyi yüksek kulelerden mermerler üstüne/yine de ölmedim görüyorsun ölmedim