Başka, tamamen başka olsa bulamaz. Bir ömür arasa da... Ancak başkası zannettiği kendisini/bildiğini bulur. Aramasa da.. Bu dünyada başkalıktan çok ortaklık var. Tamamen başka olanı kişi bilmediğinden ötürü arayamaz, neyi arayacağını bilmez çünkü. Tamamen bildiğini de arayamaz, aramasına gerek yok çünkü. Buradaki "tamamen" ifadesinden maksat "çoğunlukla" olabilir belki. Tamamen bilmek ve bilmemek mümkün değil çünkü. Bir kısmını bilir bir kısmını bilmeyiz bilgimize konu olanların. Bildiğimiz kısımdan hareketle bilmediğimizin peşine düşeriz. Menon paradoksunu Sokratikler böyle çözmüştü gibi. Söyleyin o halde başka var mı, varsa aranabilir mi?