Kaan

Kaan
@Metinnumit
Derin gözlerin var, gecenin kanat çırptığı. Körpe kolların çiçek ve göğsün gül rengi. Gönlümde vızıldayan yitik ve beyaz arı. Yaşıyorsun zamanda öyle suskun, incecik... Gecemiz nasıl olsun?
Kültür-Sanat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu, Seni sevmek gibi büyük işIere kaIkıştım. Ve Iütfen inkar etme; Sana en çok ben yakıştım. – Özdemir Asaf

Kaan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
2019 6. kitabı
Özdemir Asaf
8.6/10 · 448 okunma
Siz zamanınızı kaybetmiyorsunuz, zaman sizi kaybediyor...  
Eğitim
Insanı ne sırtında ne de omzunda taşıdıkları yorar , Asıl yoran şey yüreğinde taşıdıklarından göremediği Vefadır ..!