"Ben neye inanıyorum biliyor musun?" dedi."Hayatımızdan ne anlam çıkarmaya çalışırsak çalışalım,çoğu bizim elimizde değil.Evet,eğitim alabiliriz,çok çalışabiliriz,iyi bir arkadaş,aşık,vatandaş,ebeveyn olabiliriz.Ama yine de olması gereken olacak.Bütün bunların yıldızlara yazıldığına inanmak insana özgürlük veriyor."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocuğunuzu,sadece kendisi olduğu,çocuğunuz olduğu için sevin.Bizdeki büyük yanılgılardan biri,insanlarımızın kendi başaramadıkları şeyleri çocuklarından beklemesidir.Bunu yapmayın,çoçuklarınıza kendi yükünüzü yüklemeyin.