Yüreğim seni çok sevdi, demiştin. Fazlasıyla kanıtladın. Bu kadarını yapamadım ben. Yüreğimdeki sevgiyi yüreğime gömdüm.
Senin adın da hep bende yaşayacak.
Ama... Şairin dediği gibi...
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet
beni affet
KAYBETMEK İÇİN ERKEN, SEVMEK İÇİN ÇOK GEÇ...
Biliyorum, imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti Murat. "Çünkü, Yüreğim Seni Çok Sevdi!..." Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını. "Yüreğim seni çok sevdi o yürek talan o yürek yangın yeri o yürek seni istiyor bir tek seni...
Geceleri anneme sokulunca hem soğuktan korunuyorum , hem de yalnızlıktan. Kıș sabahları kasabanın dıșındaki okula giden yolda , tipiden yüzlerimizi öne eğerek ilerliyoruz. Ellerim soğuktan çatlamıș , kanıyor.