"Ömrünüzdeki sayılı günlerden bir tekini yaşanmamış sayalım... Kaderinizin akışı kim bilir ne kadar farklı olurdu? Bu satırları okurken bir an durun, yaşamanızı saran o uzun zinciri düşünün...
İster demirden olsun, ister altından, ister dikenden olsun... O sayılı günlerden birini yaşamayıp da ilk halkası meydana gelmeseydi, bu zincir belki de hiç örülmezdi."
"....İnsanların içinde yaşadıkları kuralları ve düzenli kültürü tüketmeyi,ama ben kendimi üretmeyi daha sintine olarak değerlendiriyordum ve insanları şerefsiz ve huysuz verici yaratıklar olarak görüyordum...."