Kitabı bitirdigim zaman balkonda saatlerce samimi söylüyorum saatlerce boşluğa boş boş baktigimi hatırlıyorum resmen kanım dondu fazla etkilenmisti , Çok etkileyici ! Kendimi sorgulamaya başladım . Bazen hepimiz dünya sadece bizim çevremizde dönüyor sanıyor ufacık şeyleri kendimize dert ediniyor ve büyük üzülüyoruz oysa dünya herkese dönüyor ve özellikle çocuklar kocaman acılar içinde yaşıyorlar... Nasıl bir yaşam öyküsü, nasıl bir ruh hali ? Bu çocuk başına gelenlerle ve oğlunun başına gelenlerle.... çok fena çok..