Hiçbir kitabı okurken bu kadar bunalmamistim:) bitirmiş olmak için bitirdim. Sevgili Kafka bizi bunaltmadanda felsefi akımını bizimle paylaşabilirdin:) ruh halini bizde okurken yaşamak zorunda değildik :).
Okuyup okuyabileceginiz Hz Muhammed s.a.v sn iyi anlatan kitap bence . Güzel ayrıntılar, detaylar soyunun nerden geldiğine bile inmiş yazar üstelik dili sade , yalın ve çok tatlı anlatmış keyifle okudum .
Simyacida en çok dikkatimi çeken şişe satan adamın gitmek istediği yere olan hasretiyle para toplayıp yinede gitmemesi. İnsanların umutsuz ve hayalsizliklerini imkanı olmasına rağmen sanki dünyada yapacak birsey kalmamış gibi düşünmesi bana halen garip geliyor:)
Beni derinden etkilemişti . Klasik romanları çok nadir okumama rağmen elimden bırakmıştım. İhanetin acısı çok büyük yaşamış dantes ! Ve kurtuluşu başka bir inanç...
Flört etme sanatını yalın, tane tane o kadar güzel ifade etmişki sanki yazar sizinle sohbet ediyor tadı veriyor ve her maddesi günlük hayatta başımıza gelen ve gelebilecek konuları ele alıyor .
Flört sanatını ciddiye alıp öğrenmek isteyenler için harika bir kitap tavsiye ederim :)