Hava kapalı, yağmur yağdı yağacak, bulutların ışığı dokunuyor gözlerime. Yani her şey olması gerektiği gibi: üzüntülü ve ağır... İstediğin kadar bana “Yaşamayı seviyorsun. “ de... Bugün sevmiyorum.
Ben kötü bir insan değilim. Ne aksi bir adamım, ne de uysal biriyim. Ne alçağın biriyim, ne de namuslu, ne onurlu biriyim, ne bir kahramanım, ne de bir korkak. Ben hiçbir şey olamadım.