Milana

Milana
@MilanaB
Hava kapalı, yağmur yağdı yağacak, bulutların ışığı dokunuyor gözlerime. Yani her şey olması gerektiği gibi: üzüntülü ve ağır... İstediğin kadar bana “Yaşamayı seviyorsun. “ de... Bugün sevmiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben senin en çok ellerini sevdim Bir pınar serinliğinde, küçücük ve ak pak Nice güzellikler gördüm yeryüzünde En güzeli bir sabah ellerinle uyanmak
Ben kötü bir insan değilim. Ne aksi bir adamım, ne de uysal biriyim. Ne alçağın biriyim, ne de namuslu, ne onurlu biriyim, ne bir kahramanım, ne de bir korkak. Ben hiçbir şey olamadım.
"Kimse yalnız kalmayı sevmez. Ama yalnızlıkla yaşamayı öğrendim."
“yüreğini kırmadan dokunmayı bilmezler…”