William Shakespeare’in “Hamlet” başkarakterinin ön planda olduğu tiyatro metninde olaylar hırs,aşk,ihanet,ikiyüzlülük ve ahlak duyguları üzerinden şekilleniyor.
Bir tiyatro eseri okurken insan düşünmeden edemiyor.Hayatta bir tiyatro, bizler de hayatın içinde birer figüran değil miyiz? dedirten türden bir tiyatronun içindeyiz sanki.Kimi zaman azıyla ya da fazlasıyla acılar,üzüntüler ,gülümseten anlar,paylaşılan diyaloglar, Ah ‘lar.. vah’lar.. Eyvahlar…Hep benzer olaylar ama farklı oyuncular.Kendi içimize dönüp uzun uzadıya yaptığımız tiratlar .Oyundaki başarıımız da biraz senaryonun içerisinde bize verilen rol’e ve bu rolü şekillendiren etmenlere ve biraz da kendi performansımıza bağlı bir tiyatro sahnesinde yer alıyor gibi değil miyiz? Sahne değişir,oyuncular değişir ama içerik hemen hemen aynıdır.