Cok daha erken okuyup cok daha önceden bu kitabin bana kattigi düşüncelere sahip olarak yaşamak isterdim. Geç diye bir şey yok şuan belki ama neden daha önce okumadım diye üzülüyor insan kitap bitince. Diliyle, olaylariyla, ana fikriyle harika bir insanlik dersi veriyor bu kitap. Verirken de asla sıkıcı bir dile dönüşmeden okuru hep canlı tutarak yapıyor bu işi. Bu kitabı gördüğünüz yerde edinin, okuyun ve okutturun.