Ne hatırladım biliyor musun ağabey? dedi Bir gün rahmetli annemle konuşuyordum:"Seni dinlemek istemiyorum diye bağırıyordu.... Sonunda şöyle dedim ona : " Beni anlayamazsınız anne , ikimiz ayrı kuşaklarin insanlariyiz çünkü." Bu sözüme çok gücendi bense "Ne yapayım diye düşünmüştüm, "ilaç acıdır ama gene de yutmak gerekir." İşte şimdi sıra bize geldi, çocuklarımız onların kuşağından olmadığımızı söyleyecekler bize ve biz bu acı ilacı yutacağız.