Aman ha insanlara haber vermeyelim bugünkü töreni. Ben insanları bilirim... Ben onları bildim bileli nereye burunlarını sokmuşlarsa berbat etmişlerdir.
Kokuların öyle bir inandırıcılığı vardır ki sözden, gözle görmekten, duygudan, iradeden daha güçlüdür. Savılıp atılamaz bu inandırıcılık, Soluduğumuz havanın ciğerlerimize işleyişi gibi o da içimize işler bir gün doldurur bizi, hepten ele geçirir, Çaresi yoktur.
Ona bakıyorum ve bize nasıl yaşlanacağımızı öğreten kimse olmadı diye düşünüyorum. Insan hayatının sonunda neler yapar? Nasıl yavaşlanır, Artık tek işinin dinlenmek olduğuna nasıl (dinlenmek iş midir)?