Ele geleni yersen
Dile geleni dersen
Halkı gıybet edersen
Es-Sadık olamazsın
Sapık kitap okursan
Her kusura bakarsan
Üzersen, can yakarsan
Es-Sadık olamazsın
Bulamazsan biryeri
Değilsen hak neferi
Bozarsan düzgün yeri
Es-Sadık olamazsın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Cennette bir nehir vardır. Ona Receb denir. Sütten beyaz , baldan tatlıdır. Receb ayında bir gün oruç tutana Allahü Teâlâ kıyamet günü o nehirden su verir"
(Hadisi Şerif)
"Ölü kabre konulduktan sonra oturur.Defnine iştirak edenlerin ayak seslerini dahi işitir, ancak kendisiyle sadece kabri konuşur. Kabir ona " Ey Ademoğlu, sana yazıklar olsun! Muhakkak benim hakkımda uyarılar aldın; darlığım, pis kokum, ürkütücülüğüm ve böceklerin hakkında sakındırıldın! Peki, şimdi benim için neler hazırladın? der."