Ne şeytanı azizim, ne şeytanı?Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması...içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok. İçimizde aciz var. Tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve daha korkuncu hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var....