-Her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin mânası yoktur.
İnsan birazcık da kalender olmalıdır.
-Hiç geçmeyen, unutulmayan şeyler de var, beyfendi!
Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var..
Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman. Hiçbir zaman tam anlamıyla hissettiklerimi anlatamayacağımı, anlatsam bile anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. Hatta içimde biriktirdiklerimi kendime bile anlatmıyorum. Yazıp yazıp siliyorum hep, cümlelerimi toparlayamıyorum. Bir şeyler yolunda değil biliyorum fakat inatla her şey yolundaymış gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum. Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime. Çünkü cevabını bilmiyorum. Sadece bir köşeye çekiliyor sessizce yolunda gitmeyen ne varsa bir an önce son bulmasını bekliyorum..
"İnsanlar arası eşitliği adalet sağlar
Namussuzun, yalancının, hainin, ahlaksızın ihanetine uğrayanlar ağlar
Buna göz yummak, yanlışı kollamak adalet değildir."
Önder Karaçay