E

E
@Miss_bookworm
İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, İnsanları tanıdım, İyiyi kötüyü gördüm Sonra olması gerektiği gibi davrandım DEĞİŞTİN dediler Sebastian...
"Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku..."
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

E

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2025 17. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,7bin okunma
"Fakat ne derlerse desinler, biz kalbimizin ve kafamızın doğru bulduğu şeyleri etrafın ne dediğine bakmadan yapmalıyız."
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
"Büyük bir zekâya sahip insanların yanı sıra şüphesiz zeki ama dar kafalı, kısıtlı sevgiye sahip, dar kalpli, vicdanı güdük insanlar da var. Kendileri için hırsızlık yapmayacak, bir sinek öldürmeyecekler, herhangi bir kötülük yapmayacaklar ancak kendi partilerinin başarısı, sınıflarının menfaati ya da fikirleri için, 'ortak çıkar' adına, 'memleketin iyiliği' adına yalan söylerler, aldatırlar, işkence edip öldürürler. Vicdanları, dürüstlükleri ve sevgileri yalnızca kişisel faaliyetlerinin sınırları dahilindedir. Bu sınırları aşarlarsa, açığa çıkarlarsa vicdanları onları terk eder."
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam