İyi ki üzdüler.
Bir şeylerin farkına vardım,
İnsanları tanıdım,
İyiyi kötüyü gördüm
Sonra olması gerektiği gibi davrandım
DEĞİŞTİN dediler Sebastian...
"Büyük bir zekâya sahip insanların yanı sıra şüphesiz zeki ama dar kafalı, kısıtlı sevgiye sahip, dar kalpli, vicdanı güdük insanlar da var.
Kendileri için hırsızlık yapmayacak, bir sinek öldürmeyecekler, herhangi bir kötülük yapmayacaklar ancak kendi partilerinin başarısı, sınıflarının menfaati ya da fikirleri için, 'ortak çıkar' adına, 'memleketin iyiliği' adına yalan söylerler, aldatırlar, işkence edip öldürürler. Vicdanları, dürüstlükleri ve sevgileri yalnızca kişisel faaliyetlerinin sınırları dahilindedir. Bu sınırları aşarlarsa, açığa çıkarlarsa vicdanları onları terk eder."