E

E
@Miss_bookworm
İyi ki üzdüler. Bir şeylerin farkına vardım, İnsanları tanıdım, İyiyi kötüyü gördüm Sonra olması gerektiği gibi davrandım DEĞİŞTİN dediler Sebastian...
"Her ulus ruhsal durumuna göre ya büyük ya da önemsiz insanları iktidarın başına, yaşam yapısının tepesine yükseltir."
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yöneticiler ne olursa olsun, iyi ya da kötü, kahraman ya da zalim her zaman halklarının bir yansımasıdır."
Sayfa 6·Kitabı okudu
Alıntı
"O 'Yukarısı' dediği, ben kendimi bildim bileli kitaptan, kitaplıktan hoşlanmaz. İsterse eşekli filan olsun, hele köydeki kütüphaneden hiç hoşlanmaz. Bunu sonra sonra daha iyi anladım. O 'Yukarısı', kitap okuyan köylüden, köy çocuğundan hiç hoşlanmaz."
Sayfa 111·Kitabı okudu
Alıntı
"Öyle dalmış ki Yüzyıllar süren uykusuna Uyandırmazsan uyanacak değil."
Sayfa 105·Kitabı okudu
Alıntı
"Gönül dediğin bir sırça saraydır. Bir kez kırıldı mı, yapılmaz artık!"
Sayfa 103·Kitabı okudu
Alıntı