S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Yaşamak değil, Beni bu telâş öldürecek.
Şiir
Reklam

S

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
10 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma
Anılarımı gözümün önünde canlandırmayı öğrendim öğreneli artık sıkılmıyordum.
İnsan eninde sonunda her şeye alışır.
Beni kuru bir ağaç kovuğunda yaşamaya zorlasalardı da gökyüzüne bakmaktan başka bir işim olmasaydı, yavaş yavaş buna da alışır giderdim.
Reklam