Miss Yaman

Miss Yaman
@Missyaman
"Oysa bir insan içinde devrikse başkaları tarafından devrilebilir." Kendi kusurlarıyla, zayıf yönleriyle yüzleşmiş birini küçük düşüremezsiniz. İnsan Olmak
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yenildik Kabakçı Mustafalara" Yine onlar kazandı. Bu dünyadan bir Selim Nuri geçti. Sefalet içinde. Başını sokacak bir evi bile yoktu. Duvarları yıkılmış, virane medrese dışında. Onu bile çok gördüler Selim'e. Öylece kapı dışarı edilmişti, hasta yatağında. Ah Çorumlu Selim, ah! 😔 #k:216189
Avrupa, hayallerini gerçekleştirmek için kuran insanların ülkesidir. Doğu'da ise hayal bir keyif, bir gerçekten kaçma vesilesidir. Oblomov'da gerçeğin yerini tutan hayal, Ştolts'ta bir teşebbüsün hazırlığı, ilk adımıdır. (Önsöz) Oblomov
Aşırı kilolu birini gördüğümüzde onu acımasızca yargılıyoruz. Doymak bilmez, iradesiz, kendine dur emekten aciz, tembel biri olduğunu düşünüyoruz da neden şişmanladıklarını -nasıl değil- hiç merak etmiyoruz. Acaba onu saplantılı bir şekilde yemek yemeye iten başka bir sebep olabileceği hiç aklımıza gelmiyor. Kaybolan Bağlar
Çoğumuzun dünya üzerinde yol alma tarzı budur: diğerlerini taklit etmek, onların peşinden gitmek. Mona Lisa'nın gülümsemesini gerçekten gizemli mi buluyoruz yoksa bize öyle söylendiği için mi? Dışlanma korkusu hissetmeden Harry Potter serisini beğenmediğimizi söyleme cesaretinde bulanabilir miyiz? Akıldışı Ama Öngörülebilir