📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gabriel garcia marquez Nobel edebiyat ödüllü yazar. Bu eseride harika bir gezi yazısı. 1950 yılında marquez ve arkadaşları dogu avrupa ülkelerini geziye çıkıyor. O yıllar sosyalizmin ve sovyet rusyanın etkisinin açık bir şekilde hissedildiği yıllar. Komünizme ilgi duyanların okuyacağı bir eser. Sovyetleri yıkılışa götüren sebepleri de bu kitap da bütün çıplaklığı ile görebilirsiniz. Tavsiye ederim. Okunur.
#gabrielgarciamarquez #doğuavrupadayolculuk
Cengiz aytmatov büyük bir kalem.. Bu eseride bence baş yapıt. Geç kaldığım bir roman diyebilirim. Ama keşke erken okusaymışım dedim. Nasıl anlatabilirim ki size. Kelimeler yetmez bu romanı anlatmaya.. Roman bir çocuğun gözünden yaşanan olayları size çok dramatik olarak aktarıyor. Okurken duygulanabilirsiniz. Saf iyilik ve kötülüğün savaşı sanki.. Orozkul, beyke teyze, mümin dede ve seydahmet unutulmayacaksınız. Şiddet ile tavsiye ederim. Ölmeden okuyacağınız kitaplardan birisi..
#cengizaytmatov #beyazgemi #okudumbitti