Mükremin Düzgün

Mükremin Düzgün
@MkrmnD
Bir bakıma, insan gördüğü şeylerin toplamı kadar uyanık, görmediği şeylerin sonsuzluğu kadar uykuda oluyor, diyordum...
"Anıların güzel olanları da, kederli olanları da insanı hep hüzünlendirir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!
Ah, kendimi o küçücük olasılıkların ve umutların içinde kaybettim.
Artık kendimden kaçamıyordum, bunu yapamayacak kadar büyümüştüm.
+1
"Ama en kötüsü sorgulama değildi. En kötüsü, sorgulamadan sonra hiçliğime geri dönmekti; aynı masanın, aynı yatağın, aynı leğenin, aynı duvar kağıdının olduğu aynı odaya."