Çok beğendiğim ve saygı duyduğum kitabın sonu şöyle"Dahası insanların yapabildikleri olağanüstü şeylere rağmen hedeflerimiz konusunda emin degiliz ve her zamankinden daha memnuniyetsiziz.Her zamankinden daha güçlüyüz ama bunca güçle ne yapacağımızı bilmiyoruz.Daha da kötüsü ,insanlar her zamankinden daha sorumsuz gibiler. Uymamız gereken yegane yasalar fizik yasaları ve kendi kendini yaratmış küçük tanrılar olarak kimseye hesap vermiyoruz. Diğer hayvanları ve etrafımızdaki ekosistemi sürekli mahvediyoruz ve bunun karşılığında sadece kendi konforumuzu eglencemizi düşünüyoruz, üstelik tatmin de olmuyoruz.
Ne istediğini bilmeyen, tatminsiz ve sorumsuz tanrılardan daha tehlikeli bir şey olabilir mi?"