her milletin er veya geç zulme tahammül edemeyerek dünya medeni merhaleler üzerinde ilerledikçe öz vatanı üzerinde bağımsız olarak yaşamak hakkını müdrik bir dereceye vasıl olacağına şüphe yoktur.
Derin bir nefes al. Bir nefes daha. Ve bil ki, "vardır elbet bir çıkılacak yol." Yeter ki o yola adımını at. O telefonu eline al, kendini tuttuğun o mesajı at. Aynanın karşısına geç, kendine bir bak. O kadar değerlisin ki kendinin kendine yazık etmesine izin verme, saçlarını tara. Bir özür dile kendinden. Kendine yaptığın haksızlıklar için, kendini soktuğun o çıkmaz sokak için, kendini suçladığın her an için özür dile kendinden. Bu dünyadaki en önemli insan sensin. Bu dünyadakı en değerli insan sensin.
Başkalarına verdiğin değerin yarısını bile kendine vermediysen eğer, şimdi bir kez daha özür dile kendinden. Ve bir kez daha. Unutma, herkes gittiğinde bile ruhun seninle kalacak. Senin en yakın arkadaşın, en daimi ailen sensin...
#Günaydın Değerli Okurlar 😊🕊
Bir Afrika kabilesinden şöyle bir söz vardır: Köyü tarafından sevilmeyen çocuk, sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek için köyünü yakar. Yani bugün dünyayı yakanlar, aslında zamanında ihtiyacı olan sevgiyi alamayan çocuklardır.
Başka bir şey değil...