Kitap muazzam derece güzel. Ali Lidar'ı zaten çok severdim. Ama bana bu kadar çok benzediğini bilmiyordum. Bir insana sadece yazarak böylesine etki etmek gerçekten büyük bir ustalık. Ah be dük'üm kitabı okumadan önce sadece kendime üzülürdüm artık sanada üzülüyorum. Bu kitabını fuarda elinden almıştım ne büyük şeref seninle tanışmak. Kitapta ki her hikaye birbirinden güzel. En çokta "Resimsiz gözyaşları" okurken ağlayacaktım az kalsın. Hep vâr ol ve bize hep böyle eserler bırak. Hiç düşünmeden alıp okuyun.