Derya

Derya
@Monasel
Tuhaf şey, sanki bütün şiirler gölgeleri anlatmış.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötü, iyinin yokluğunu tarif etmek için kullandığımız bir kelimedir, tıpkı ışığın yokluğunu tarif etmek için karanlık ve yaşamın yokluğunu tarif etmek için de ölüm kelimelerini kullandığımız gibi. Hem kötü hem de karanlık yalnızca ışık ve iyi kavramlarıyla anlam kazanabilir; kendi başlarına bir anlamları yoktur.
Güven ya vardır ya da yoktur. Güven sevildiğini bildiğin bir ilişkinin meyvesidir.
Denizler gibi derin sana olan sevgim. Sana ne kadar verirsem, o kadar çoğalıyor bende kalan.
"Kalabalık beni sahiden sıktı. Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen da hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil… İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile… Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımdan küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum. Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birilerini arıyorum. Bütün bu beynimde geçenleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. O zaman nasıl hazin bir hal aldığımı tasvir edemezsiniz."