"Ölçülü bir hayat yaşayın.
Tüketmeyen,kirletmeyen bir hayat...
Her esen rüzgarda savrulmayacağınız,
düzenli bir hayat.
Neyi öğreneceğinize,neyi yapacağınıza
Kendinizin karar vereceği bir hayat."
Kötü diyemem fakat bende istediğim etkiyi yaratmadı. Agatha Christie okuru sürekli şüphe içinde tutmayı gerçekten başarıyor,öyle ki sorgulanan her kişi için “katil bu olabilir” diyoruz. Ancak karakterlerle güçlü bir bağ kuramadığım için hikâye bana daha çok zekâ oyunu gibi hissettirdi. Finali şaşırtıcı mıydı evet ama duygusal olarak beni çok yakalayamadı diyebilirim. Yine de kurgusu etkileyiciydi.