fatmanigar

fatmanigar
@Mono_no_aware_
Tanrının en büyük hediyesidir, hafıza kaybı. Ve en büyük cezasıdır, intiharı yasaklaması.
öğrenci
Gaziantep
7 Şubat
14 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
.. sanırım en kötüler kadar kötü olamıyorum...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
.. en berbat düşman daima en yakında olandır.
Ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz.
Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır, keşke bende ağlayabilseydim, her şeyi gözyaşlarımla söyleyebilseydim, anlaşılayım diye konuşmak zorunda kalmasaydım.
Sahip olduğum diğer tüm bilgileri başkaları da edinebilir ancak hislerim yalnızca bana aittir.