fatmanigar

fatmanigar
@Mono_no_aware_
Tanrının en büyük hediyesidir, hafıza kaybı. Ve en büyük cezasıdır, intiharı yasaklaması.
öğrenci
Gaziantep
7 Şubat
14 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Sonra ne mi oldu ? "Sırtımı yasladığım duvarların, üzerime yıkıldığını gördüm...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
... Ah Milena, bugün yağmur göz kapaklarıma yağıyor...
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Yağmur yağıyor Ömür hanım...gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından?