fatmanigar

fatmanigar
@Mono_no_aware_
Tanrının en büyük hediyesidir, hafıza kaybı. Ve en büyük cezasıdır, intiharı yasaklaması.
öğrenci
Gaziantep
7 Şubat
14 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Güvenimi sarsan kişilere uyguladığım tarife.
– Özür dilerim. – Özür dileme. Güven, ürkek bir kuş gibidir; bir kez uçtu mu, bir daha geri gelmez.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... "İnsanoğlunun hakikaten iyi olduğuna inanıyor musunuz?"
Sayfa 49 - Dergah Yayınları - 11.Basım Ekim,2024·Kitabı okudu
Alıntı
Çok çok naif
"Seni seviyorum.Müsaade eder misin, seni sevebilir miyim?"
Sayfa 167 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
“Aslında Aşk, Hüsn'dür; Hüsn de Aşk'ın ta kendisidir...”
Sayfa 451·Kitabı okudu
Edebiyat