fatmanigar

fatmanigar
@Mono_no_aware_
Tanrının en büyük hediyesidir, hafıza kaybı. Ve en büyük cezasıdır, intiharı yasaklaması.
öğrenci
Gaziantep
7 Şubat
14 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
"Ve anladım ki benliğimizin farkına vardığımız an, acının pençesinde kıvrandığımız andır."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

fatmanigar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2022 2. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Aynaya bakıyorum bazen, ölüden tek farkım gözlerimi kapatınca hareket eden kirpiklerim...
Tekrar güvenebilir miyim sana bilmiyorum. Yıkıldı sana olan inancım. Ama seni seviyorum hala... Sevdiğin birine güvenebilirsin; peki güvenmediğin birini sevebilir misin? Kendimle çelişkideyim.