📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Niçin hep acı şeyler yazayım? Dostlar, yufka yürekli dost-
lar bundan hoşlanmıyorlar. "Hep kötü, sakat şeyleri mi göre-
ceksin?" diyorlar. "Hep açlardan, çıplaklardan, dertlilerden mi
bahsedeceksin? Geceleri gazete satıp izmarit toplayan serseri
çocuklardan; bir karış toprak, bir bakraç su için birbirlerini öl-
dürenlerden; cezaevlerinde ruhları kemirile kemirile eriyip gi-
denlerden; doktor bulamayanlardan; hakkını alamayanlardan
başka yazacak şeyler, iyi güzel şeyler kalmadı mı? Niçin yazıla-
rındaki bütün insanların benzi soluk, yüreği kederli? Bu mem-lekette yüzü gülen, bahtiyar insan yok mu?"