"Aslında henüz doğru kişiyle tanışmamış olmanında büyüleyici bir yanı var. Mesela farklı evlerde aynı geceye uyuyorsunuz , aynı gökyüzüne bakıp hayaller kuruyorsunuz , aynı yağmurda ağlıyorsunuz belkide bunları aynı anda yapıyorsunuz ama henüz birbirinizden haberiniz yok ikinizde birbirinizi bekliyorsunuz .. Belkide yolda sessiz sedasız birbirinizin yanından geçtiniz , belki de aynı filme gittiniz , belki de aynı parkta tek başınıza oturdunuz .. Ve bunları böyle düşünmek bile mutlu ediyor çünkü o bir yerlerde var..."
Sarılmayı bilir misin ?..
Sahiplenmeyi sahiplendiğinde sadık kalmayı?..
Sen bilir misin âşık olmayı?..
Bölünebilir misin ikilere ,üçlere gerekirse binlere…
Yapabilir misin,
gerçekten sevebilir misin ?..
Sevmenin denemesi olmaz
Unutma ya çok seversin bir kere
Ya da hiç sevmezsin …..
-La Edri