O büyük ve muazzam zamanda unuttum
Kanatlarım çok oldu üşüyor benim
Bu beyaz ıssızlıkta göğsüme düşüyor
Bu yüzden eğik boynum.
Bir kuşun anısı kalmış bende, saklı
Bundan gözlerimdeki kayalık,
İçimdeki serseri buzullar
Dürtme içimdeki narı
Üstümde beyaz gömlek var. Birhan Keskin
Bir savaşın eşiğindeydi ailesi gardını almıştı, belki kanlı sonlanmayacaktı lakin hayalleri bu savaşın sonunda mağlup olacaktı. O da hayallerini karanlığın en dibine gömüp bekleyecekti, güneşe çıkacağı zamanı nadasa bırakılan toprak gibi cekti, verimli olacağı anı kollayacaktı.