Kitapta; insanoğlunun tüm musibetlere rağmen yine de hayata tutunmasına şahit olmak kendi yaşamımda bana ayakta kalacak gücü bahşetti. Ecel hariç hiçbir şey , canından bir parçanın yitip gitmesi bile ölmeye sebep değil.Ve savaşta varını yoğunu, en değerlilerini verip sonunda kazanan tarafta olsakta buruktur her galibiyet. O öyle bir şavaş ki kazandık dediği anda, insanoğlunun kalanlarla yaşam savaşı başlar. Her şeye rağmen, yeniden...