📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nora Seed tam anlamıyla "dibe vurmuş"tu. Tek çözüm yolu hayatına son vermekti ona göre. Öyle de yaptı. Ama garip bir şey oldu. Arafta takılı kaldı. Araf "Gece Yarısı Kütüphanesi"ydi.
Hepimizin pişmanlıkları var. Küçük veya büyük. Zamanında böyle değil de şöyle karar verseydim veya yapsaydım dediğimiz bi çok şey olabiliyor. Seçimlerimiz başka türlü olsaydı nasıl olurdu diye düşünebiliyoruz. Bazen basit bir düşünce de olabiliyor bu ya da bazen ağır psikolojik sıkıntılara sebep olabiliyor. Seçimlerimiz nasıl olursa olsun her koşulda mutluluk da mutsuzluk da yan yana. Ne tamamen birini ne de tamamen ötekini hissetmek imkansız. Hayat bir bütün iyi ve kötü bütün yanlarıyla.
Nora'nın hayatı da pişmanlıklarla dolu. Gece Yarısı Kütüphanesindeki her kitap onun farklı seçimler yaptığı farklı farklı hayatları. Her seferinde bu hayatları deneyimliyor ve aslında normal hayatında " keşke olsaydım " dediği diğer hayatların onu mutlu etmediğini görüyor. Nora farklı versiyonlarını denediği hayatlarda yolculuk yaparken onunla yol almak hem çok öğretici hem de keyifliydi.
Ben kitabı çok sevdim. Zihin dünyama çok şey kattığını düşünüyorum. Dili de son derece akıcı. Okumayı düşünenlere keyifli okumalar diliyorum : )
Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar da değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar...