Ne kadar soyut olursa olsunlar düşüncelerimizin de bir dayanak noktası olması gerekir, yoksa kendi etrafında amaçsızca dönmeye başlarlar; onlar da boşluğa gelemezler. Sabahtan akşama kadar bir şeyin olmasını beklersin ama olmaz... Olsun, yine beklerim belki bugün olur dersin, yine olmaz! Yalnız başınasındır. Tek başına...
Bunun adı, düşünebilecek en ustaca izolasyonu sağlamaktı. Bize hiçbir şey yapmadılar sadece bizi en mutlak anlamda hiçliğin içerisine yerleştirdiler, bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.