ekin

ekin
@Mostcomplexcropcircle
<33
Haritası ya da pusulası olmadan yabancı denizlere sürüklenmiş gemi gibiyim. Ama şimdi artık ben de yönümü bulmak istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

ekin

, bir kitap okudu
10/10
·83 syf.·
14 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
bu suskunluğun karanlık okyanusunda bir cam fanusunun altında dalgıç gibi yaşanıyordu, hatta öyle bir dalgıç ki dış dünyaya giden halatın koptuğunu ve sessiz derinliklerden hiçbir zaman geri getirilmeyeceğini çoktan sezmiş bir dalgıç.
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız...