Batuhan

Batuhan
@Mr_Depresif
Bir türlü sonuna gidemiyorduk rüyalarımızın.Korkuyorduk.Korkuyordum.Hayallerinde bile korkar mı insan?
Sayfa 156
Edebiyat
Reklam
Hepimiz büyük bir kaderin oyuncaklarıyız.
Sayfa 173
Bizim gibilerin hayatında güzellikler, kısa süren aydınlıklardır.
Sayfa 158
Açtım Özdemir Asaf'ı okudum. "Seni saklayacağım inan, Yazdıklarımda çizdiklerimde, Şarkılarımda sözlerimde, Sen kalacaksın kimse bilmeyecek, Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde." ...
Edebiyat
Bir şeyi aşırı istemek iyi değildi.Sırf bu yüzden bir şeyin olacağı varsa bile olmazdı. İnsanın istediği dozunda olmalıydı.
Edebiyat
Reklam