"Amok mu? Hatırladığım zannediyorum... Malezyalılarda görülen bir tür sarhoşluk..."
"Sarhoşluktan daha da öte... Bir tür delilik, insanın öfkeden gözünün dönmesi... Alkol zehirlenmesiyle kıyaslanamayacak kadar tehlikeli, anlamsız bir saplantı atağı..."
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır.İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir.İfadeniz bomboşsa da hiç bir şey yaşamadığınız fark edilir.Bundan kurtulmak mümkündür;yaşayın monotonluktan uzaklaşın,gezin,görün, keşfedin başkalarıyla ilgilenin, okuyun ,sevin.Bunları dolu dolu yapın ki izleri yüzünüze yansısın.Yüzünüz ifadesiz kalmasın.