Aslı

Aslı
@Mrdmgrz7
İçimizde şeytan var... Can kırıkları var. Nefret var, yalanlar var... Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş, kaçıyor... Melankoli ve hüsran var... Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsan dedikleri mahlukun bütün çirkef taraflarını artık gördüm."
Alıntı
"Ben, içimdeki gökyüzünü sen gelinceye kadar herkesten sakladım."
Alıntı
Sanmak...
" Ben sanıyordum... sanıyordum ki, ben de senin dünyanın bir parçasıyım."
Alıntı
"Sevmek, mübalağa sanatıdır. Abartın…"
Alıntı