Leo • Mia Sheridan #kitapyorumu
Mia Sheridan’ın kalemiyle, Başka Dilde Aşk kitabıyla tanıştım. Ve iyi ki tanışmışım. Kendisi, çok sevdiğim yabancı yazarlar listemde başlarda bulunuyor. Yazarın kalemini gerçekten çok seviyorum. Aşırı akıcı ve benim için romantik kitaplarda özellikle akıcılık çok önemli. Bu yüzden kitaplarını bir çırpıda bitirebiliyorum. Ayrıca karakterleri çok tatlı ve konuları çok güzel oluyor. Leo kitabını da Başka Dilde Aşk kadar olmasa da sevdim. Evie karakterini özellikle çok sevdim. Yaşadığı zorluklara rağmen kalbindeki iyiliği ve sevgiyi koruyan güçlü bir karekterdi. Leo’nun ise yaşadıkları gerçekten çok zordu yine de ona kızamadan duramıyorum. Ama yine de çok seviyorum Kitabın eksikler var mıydı derseniz evet vardı. Sahneler daha uzun ve derin olabilirdi. Uzun işlenmesi gereken olaylar yüzeysel işlenmişti. Bu yüzden kitap biraz basit kalmıştı. Fakat ben beklentisiz ve çerezlik bir kitap arama isteğiyle başladığım için beni çok rahatsız etmedi. Kısacası kitabı sevdim ve yetişkin içerikler olduğunu belirterek herkese tavsiye ederim. Benim ikinci kez okunacak listemdeki yerini almış bulunmakta.
Kısaca konusundan bahsedeyim Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi. Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ve verilen sözlere rağmen Evie ondan bir daha haber alamamıştır.
Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştur ki gizemli bir adam ortaya çıkar ve her şey değişir.
LeoMia Sheridan · Yabancı Yayınevi · 2015319 okunma